N-VA beëindigt lidmaatschap drie gemeenteraadsleden

Op 13 september 2014

N-VA beëindigt lidmaatschap drie gemeenteraadsleden

De partijraad van zaterdag 13 september beëindigde het lidmaatschap van Koen De Vadder, Tjorven Puype en Kim Van Nuffelen, alle drie gemeenteraadslid in Tremelo. Hiermee eindigt een lang aanslepend conflict, tal van interne bemiddelingspogingen ten spijt.

Afdelingsvoorzitter Geert Laporte: “Eindelijk kunnen we als N-VA Tremelo deze bladzijde omdraaien. De problemen met de drie sleepten al lang aan. Verschillende pogingen werden ondernomen om tot een oplossing te komen, helaas zonder succes. Dit vertrek heeft geen enkel gevolg voor onze goede afdelingswerking die onverkort wordt verdergezet.”

Fractievoorzitter Luc Van Eesbeek: “Samen met Nick De Rijck ga ik nu verder als N-VA-fractie in de gemeenteraad van Tremelo. Het afgelopen anderhalf jaar bewezen we reeds dat we op een constructieve manier oppositie voeren. Dit blijft uiteraard zo. Onze 14.000 inwoners kunnen meer dan ooit op ons  rekenen.”

N-VA Tremelo