Voormalig schepen Werner Van Nuffelen is vrijdagavond op 49-jarige leeftijd plotseling overleden.

Op 2 augustus 2022, over deze onderwerpen: Beleid & financiën

Met droefheid maakte eerste schepen Nick De Rijck bekend dat onze vriend Werner Van Nuffelen onverwacht overleden is.

Onze oprechte deelneming gaat dan ook uit naar zijn echtgenote Sarah, zijn vier kinderen, zijn familie, vrienden en collega’s.

Werner was jarenlang een boegbeeld voor de N-VA  Tremelo-Baal en tijdens de eerste periode van deze legislatuur Schepen voor Welzijn en voorzitter van het Bijzonder Comité Sociale Dienst. Werner zal ons altijd bijblijven als iemand met het hart op de juiste plaats, met veel wilskracht en een nooit aflatende inzet voor iedereen.

Sinds januari 2021 was Werner ook voorzitter van de eerstelijns zone Leuven-Noord. Onder zijn bewind werd de Covid 19 vaccinatiecampagne in Rotselaar een groot succes.

Werner baatte sinds 1991 met zijn broer Frank een clematiskwekerij uit in Tielt-Winge.

Je kan Werner een laatste groet brengen op maandag 8 augustus van 18u30 tot 19u30 in het uitvaartcentrum Eraly, Kruisstraat 169 te Tremelo.

Uitvaartplechtigheid dinsdag 9 augustus om 10u30 in het Crematorium Hofheide, Jennekensstraat 5 te 3221 Holsbeek (Nieuwrode)

De rouwbrief en het rouwregister vind je hier.

Werner, we zullen je missen.